Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Regulamin projektu

POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie „Kreatywność i przygoda”.RPLD.11.01.03-10-0005/02-00.
  2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
  3. Projekt jest realizowany przez Przedszkole Miejskie nr 36 – Integracyjne Łodzi w okresie od dnia 01.08.2021 r. do dnia 30.04.2023 r.
  4. Biuro projektu mieści się w Przedszkolu Miejskim nr 36 – Integracyjnym, przy ul. Ceramicznej 7/9 w Łodzi.
 SŁOWNIK POJĘĆ

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia i skróty oznaczają:

  1. Beneficjent – Miasto Łódź
  2. Realizator – Przedszkole Miejskie nr 36 Integracyjne w Łodzi
  3. Projekt – projekt pn.: „ Kreatywność i przygoda”
  4. Biuro projektu – Przedszkole Miejskie nr 36 Integracyjne, przy G. Roweckiego 6, 93-547 Łódź, tel. 42 684 78 97, e-mail: kontakt@pm36.elodz.edu.pl
  5. Uczestnik projektu – dzieci i nauczyciele zakwalifikowani do udziału
    w projekcie, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie
  6. Strona internetowa projektu – zakładka projekt 2020/2021
ZASADY FINANSOWANIA
Udział w Projekcie finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

CEL PROJEKTU

Celem głównym projektu jest: wyrównanie deficytów wynikających z niepełnosprawności u dzieci w wieku 3-8 lat i rozwijanie kompetencji kluczowych u wszystkich dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego nr 36 Integracyjnego w Łodzi poprzez doposażenie przedszkola, realizację dodatkowych zajęć wspierających w okresie od dnia 01.08.2021 r. do dnia 30.04.2023 r. oraz podniesienie umiejętności i kompetencji u nauczycieli poprzez udział w szkoleniach.

REKRUTACJA
  1. Rekrutacja dzieci do Projektu przeprowadzona zostanie we wrześniu 2021 r. w sposób bezstronny z poszanowaniem zasady równości szans i płci.
  2. Projekt skierowany jest do dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 36 Integracyjnego w Łodzi: zdrowych i z niepełnosprawnościami. W zajeciach rozwijających kompetencje kluczowe biorą udział wszystkie dzieci uczęszczające do przedszkola w roku szkolnym 2021/2021.
  3. Rekrutacja dzieci do przedszkola, a tym samym do udziału w projekcie będzie prowadzona wśród wychowanków przedszkola na podstawie zgody rodziców. Dokumentem niezbędnym do przyjęcia dziecka do udziału w projekcie będzie również orzeczenie do kształcenia specjalnego wydane przez poradnię psychologiczno–pedagogiczną.
  4. Rekrutacja dzieci na basen zostanie przeprowadzona w pierwszych dniach września 2021r. na podstawie zgody rodziców. Rekrutacja na basen obejmuje 30 dzieci 7 i 6 letnich. Jeśli liczba dzieci 7 i 6 letnich będzie niewystarczająca (poniżej 30), do zajęć na basen można dopisać dzieci 5 letnie - najstarsze w roczniku 2016.
  5. Na podstawie diagnozy potrzeb i możliwości, dzieciom przyznane zostaną odpowiednie formy wsparcia, w postaci dodatkowych zajęć zaprojektowanych we wniosku. Informacja o udzielonych formach wsparcia przekazana zostanie rodzicom/ opiekunom prawnym.
  6. Rekrutacja nauczycieli do udziału w szkoleniach odbędzie się w sierpniu 2021 r., zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami do prowadzenia określonych zajęć w ramach projektu. W czasie trwania projektu nauczyciele podniosą lub uzupełnią swoje kwalifikacje.
ZAKRES I FORMY WSPARCIA
  1. Projekt obejmuje wsparcie uczestników projektu w postaci organizacji dodatkowych zajęć edukacyjnych i specjalistycznych dla dzieci przez okres 10 miesięcy, oraz nabycie dodatkowych kompetencji przez nauczycieli.
  2. W ramach projektu placówka zostanie doposażona w nowoczesny sprzęt i pomoce umożliwiające prowadzenie zaplanowanych zajęć/terapii.

UPRAWNIENIA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PROJEKTU

      1. Uczestnik projektu jest uprawniony do:

  • korzystania z form wsparcia określonych w § 6,
  • regularnego uczestnictwa w zajęciach organizowanych w ramach Projektu.

      2. Rodzic/ Opiekun prawny dziecka:

  • korzystania z form wsparcia określonych w § 6,
  • regularnego uczestnictwa w zajęciach organizowanych w ramach Projektu,
  • zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach informacyjnych,
  • wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz danych dziecka w ramach Projektu do celów niezbędnych przy rekrutacji, organizacji działań w projekcie, monitoringu, ewaluacji i kontroli oraz na badanie ewaluacyjne.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2021 r.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 36 Integracyjnego w Łodzi, w oparciu o odpowiednie reguły i zasady wynikające z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, a także przepisy wynikające z właściwych aktów prawa wspólnotowego i polskiego.
  3. Aktualna treść regulaminu dostępna jest w Biurze Projektu oraz na stronie przedszkolnej.
  4. Regulamin obowiązuje przez cały okres realizacji projektu.